Bunga

Vanliga frågor och svar

Hur länge håller sig våra bows, buns och wraps fräscha i smartkylen?

Våra bowls, buns och wraps håller sig fräscha i 2 dagar men går även bra att äta efteråt

Hur betalar jag?

Du betalar enkelt via vår app som du kan ladda ned på Appstore och Google Play. Genom att lägga till kortkonto eller koppla till ett SWISH-nummer så kan du utföra enkla och smidiga betalningar.

Hur handlar man i smartkylen?

Du kan handla antingen att lägga till varor från startmenyn eller om du så vill skanna QR-koderna som finns synliga i smartkylen vid varje rätt.

Vad krävs för att få era smartkylar till mitt företag?

Det enklast är att du meddelar oss vem vi skall kontakta. Då kan vi tillsammans gå igenom hur enkelt det är att ha en Bunga Box på ert företag.

Hur ofta fyller ni på smartkylen med ert sortiment?

Vi byter enligt önskemål men för att våra bowls och buns skall hålla sig fräsch så byter vi varannan dag. Övrigt i sortimentet fyller vi på när vi ser att det börjar ta slut

Har ni mat för allergiker?

Vårt sortiment är för alla, vi har självklart glutenfria och laktosfria rätter i våra smartkylar.

Har ni vegetariska och veganska rätter?

Vi satsar väldigt mycket på att ta fram vegetariska och veganska rätter och vi är väldigt stolta med att säga vårt utbud innehåller mer vegetariskt än animaliskt.

Kan man beställa catering av er också?

Självklart går det beställa catering. Ring gärna en eller två dagar innan så ordnar vi det ni önskar.

Om ni önskar veta mer så kontakta oss gärna via formuläret.